درخت بهشتی

درخت بهشتی

امام علی (ع) : هرکه همه ی فکرش آخرت باشد ، خدا دنیای او را کفایت کند ؛

هرکه درون خود را درست کندخدا برونش را اصلاح می کند ،

و هرکه رابطه ی میان خود و خدایش را درست کندخدا رابطه ی میان او و مردم را سامان می دهد .

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

من عاشق حجابم هستم

يكشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۷، ۰۲:۴۸ ب.ظ


حجاب من ارزش من عزت من و مایه افتخار من است.

چه زیباست که در میان این همه وسوسه و تردید با لبه دندانم چادرم را محکمتر حفظ میکنم.

چه آرام بخش است وقتی که از کنار عکس شهیدی میگذرم می بینم که وصیتش بر زمین نمانده است و امانتدار سرخی خونش بوده ام.

چه آرام سر بر بالین میگذارم که وقتی دل کسی از پوشش نادرستم نلرزد و زندگی فرونپاشید.

بارخدایا حال که مرا مفتخر به حفظ راه مادرم حضرت زهرا کرده این لیاقت را به من بده تا مثل مادرم چادر به سر به دیدارت نایل شوم. 

هرگاہ خسته شدی ازاین نیش وکنایه ها!فقط سرت راروبه آسمان کن وبگو:

خدایا همه اش به خاطررضای توست...

برای چادربایدبه آسمان نگاہ کرد..

برای چادر و حجابت،

به کنایه اطرافیانت نگاہ نکن..

آسمانی شدن بها دارد..

یادت باشد بهشت را به بهامی دهندنه به بهانه..

نیش و کنایه ها راتحمل کن ارزش آسمانی شدن را دارد.. 

یادت باشد کنایه این مردمان هیچ گاہ پایانی ندارد..پس به خاطر حرف مردم بی احترامی نکن به یادگار حضرت زهرا(سلام الله علیها)...

آنجاست که دلت آرام می شود به حضورش..

وکنایه های مردم رنگ می بازد...

با حجابت هیچگاہ راہ آسمان را گم نمی کنی..


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۲
مشتی خاک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی