درخت بهشتی

درخت بهشتی

امام علی (ع) : هرکه همه ی فکرش آخرت باشد ، خدا دنیای او را کفایت کند ؛

هرکه درون خود را درست کندخدا برونش را اصلاح می کند ،

و هرکه رابطه ی میان خود و خدایش را درست کندخدا رابطه ی میان او و مردم را سامان می دهد .

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

دل نوشته....

دوشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۱۱ ب.ظ


 یارب، یارب، یارب

                    الهم اغفرلی کل ذنب اذنبته وکل خطیئه اخطاتها

 

این روزها چقدر باصفاست تمام لحظه ها وساعاتش با روزای دیگه فرق میکنه وقت نمازهایش

وقت افطارش ودعای ربنا ... بچه که بودم موقعی که دعای ربنا خونده میشد حس می

کردم بهترین ساعات زندگیمه چون منتظر سفره افطار بودم و بعضی وقتاهم روزه کله

گنجشکی می گرفتم ،شربت آبلیموی مادر که هنوز مزه اش رابه یاد دارم ، واذانی که پدر توی

حیاط خونه می داد وسحرهاکه با صدای دعای پدر اللهم انی اسئلک.... از خواب بیدار

می شدم. (روحشان شاد)

درماه مبارک رمضان بخصوص شب قدر خداوند گناه تمامی بنده ها شو می بخشه

مدتهاست که منتظر این ماهم  آخه دلم پراز بغض واشک و گریه است.

خدایا!من بنده خوبی برایت نبوده ام همش گلایه وشکایت کرده ام ونعمتهایی چون

سلامتی،رزق و روزی پاک وحلال وحب وعشق خودت واهل بیت راکه به من داده ای

فراموش کرده ام!

خدایا! فراموش کرده ام دراین سالها اگرفقط یک ثانیه رهایم می کردی ونگاهت راازمن برمی

داشتی معلوم نبود چه بلایی برسرم می آمد!

خدایا!یاریم کن که وسوسه های شیطان وغم وغصه های دنیایی مراازیادتو غافل نسازد

وفراموش نکنم که بنده توام!

خدایا! معبودا! مهربانا! کریما... یاورم باش تاباورم راازدست ندهم.

 

Slide 1

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۸
مشتی خاک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی